תופעות לוואי אחרי שימוש באפרודיקס (חצי שנה אחרי)
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אבי (85) טופל באפרודיקס בשתי ידיו, וההשפעה היתה אקוטית למשך מספר חודשים. הידיים אומנם נרגעו אבל הן מאוד רגישות ובכל פעם שמשהו נוגע בידיים זה מאוד כואב לו. ויש את האדמומיות שלא נעלמת. אשמח לדעת מה אפשר לעשות או לחילופין למי לפנות. תודה, מאור
ראשית, מומלץ לפנות לרופא שטיפל בו באפודקס שיטפל אם נגרמה בעיה. רופא רציני יודע לטפל גם בתופעות לואי לא רצויות. שנית, בנוסף לנ"ל אסור לחשוף את הידיים לשמש בכלל. שרוולים ארוכים, וכפפות בד לבנות דקות ורכות לכפות הידיים, דומות לכפפות בד של מלצרים. שלישית, בנוסף לנ"ל לא להתקלח עם סבון, אלא עם בלנאום הרמל. אפשר לשים למי האמבט ל20 דקות וזה הכי מרגיע ומרפא, ואז יוצאים מהאמבט בלי לשטוף במים.. כאשר אין סבלנות לאמבט שמים כמה טיפות על הספוג כמו סבון, ושוטפים במים. בריאות מלאה ופסח שמח