שלום, מה התסמינים של הזאבת מה ההבדל בינם לבין אורטקריה, יש לציין שאין לי...
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לדעת מה ההבדל בין אורטקריה לבין זאבת? מה התסמינים? אובחנתי עם תסמיני אורטקריה אבל אני חושבת שזה לא יש לציין שאני סובלת מזה מעל ל5 שנים טופלתי בתרופות לשווא פריחה בעור, דלקת מפרקים, יובש עיניים, פריחה בקרקפת בעיות בכניסה להריון ועוד
אלו שאלות רציניות, שרק רופא מקצועי יכול וצריך לענות עליהם. המומחים למחלות שציינת הם רופאים רואמטולוגים. הם יעשו לך רשימת בדיקות מעבדה, ואחריהם יהיו לכם תשובות מלומדות. אם זה דחוף לך, פני באופן פרטי לרומטולוג/ית שתבחרי ואם יש לך ביטוח מושלם מגיע לך ייעוצים כאלו על חשבונם.