סיבוריק קרטוזה על גבי הקרקפת
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, כבר מזה זמן מה אני מנסה להסיר את הנגע הזה מהקרקפת. אינני מעוניין לקחת סיכון שבאזור הטיפול תישאר צלקת ו/או קרחת קטנה, ולכן ויתרתי על חנקן נוזלי. רופאה אחת המליצה לי על מריחה של בליבלת עם טבעת וזלין מסביבה, ורופא אחר המליץ לי על תכשיר של חומצה סליצילית (משהו סליציל). רציתי לקבל חוות דעת נוספת וגם לשאול האם ניתן לטפל גם בלייזר להסרת הנגע, או שכאמור גם הוא יכול להשאיר קרחת תמידית באזור.
אפשר לטפל בלייזר להסרת הנגע, ואם תבחר ברופא מיומן, הקרחת תהיה במדויק במקום של הסבוראיק קרטוזה, ולא מעבר לגבול הנגע.