אפודיקס לנגעים וכתמים אדומים בפנים . אופן שימוש .
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מורחים רק פעם ביום על כל נגע בנפרד ?כך נעשה עד כה 8 ימים . האם אפשר להפסיק למרוח ולחזור למרוח אחרי יום או כמה ימים ? האם מניחים או מורחים את המשחה - או שיש להחדיר בשפשוף חזק כדי שיספג ? בתוך כמה זמן מופיעים פצעים כשמופיעים ? האם יש השפעה על דלקת פרקים בזמן השימוש ?
מורחים אפודקס לפי המלצת הרופא שרשם לך את התרופה ולפי הפרוטוקול שהוא משתמש וחושב שמתאים לך. כאשר את מורחת מעט ממוקד על הנגעים, כמות החומר שנספגת מהעור לתוך הגוף מינימלית אם בכלל.