טיפול בהרפס עם זובירקס ובילבול כתופעת לוואי
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר שלום, אצל אמא שלי, בת 89, התגלה הרפס זוסטר באזורים של ישבן וירך ימין. כתוצאה היא לא מסוגלת להזיז את רגל ימין. כטיפול ניתן לה - זובירקס 800 מג, ל 14 יום. מאז התחלת הטיפול לפני כ 4 ימים התחילו לה תופעות בילבול קשות על גבול ההזיות, ומדמיינת אנשים ואירועים שלא קרו. שאלותי: 1. האם זה יכול להיות תופעת לוואי של התרופה? או של המחלה? 2. האם מותר לנו על דעת עצמנו לקצר את תקופת הטיפול, נניח ל 7 ימים? 3. יש משהו דחוף שאנחנו צריכים לעשות או להשלים את הטיפול?
זובירקס יכול לגרום לתופעות לוואי שונות אבל לא מומלץ להחליט בעצמכם אלא התיעצו עם רופאים. גשו עוד היום לנורולוג או לחדר מיון, ותשאלו אם לקצר את הטיפול בזובירקס, ואם בכלל מותר לה להמשיך בטיפול.