איך נפתרים מהסקביאס??? :-(
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
סבתא נדבקה מבית האבות ויחד איתה הדביקה עוד 6 אנשים שחיים באותו בית! קניתי אולי 17 סקביצין מרחנו פעמיים ביום למשך שלושה ימים מבלי להתקלח ואת כל הבגדים זרקנו לכביסה וזה לא עובר! הבנתי שהסקביצין הזה חלשלוש ולא יעיל ויש משחה יעילה שנקראת סקביאקס אך אין להשיגה משום מה... אני מוכן לשלם כל סכום על מנת לקנות תרופה מתאימה רק שימצא הפתרון למצב הזה! תודה מראש
הסקביאס חוזר משום שלא כל בני הבית עושים טיפול ומבריאים ביחד, או שלא הוקפדו פרטים מסוימים כגון טיפול במצעים. כדאי לפנות לרופא בקופת-חולים שמתמחה במחלות פרזיטריות (תברר מי מתאים) ולקבל מידע מפורט ומדויק.