פצע פנימי בישבן לא נעים בכלל
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי רציתי לשאול אני בת 36 , יש לי פצע פנימי בישבן , כמו כדור קשה, כשלוחצים עליו ממש חזק יוצא מוגלה ממקום אחר, הפצע סגור ופנימי . אחרי שלוחצים חזק יוצא מוגלה ואז הפצע נהיה כבר רך ולא קשה , ואחרי יום אחד חוזר להיות קשה שוב. כשאני יושבת על כסא מרגישה לחץ על הפצע ומרכישה שיוצא מוגלה, מה זה יכול להיות? ולאן פונים לטיפול ?זה לא כואב פשוט הרגשה מאוד לא נעימה כאילו יש לי כדור קשה בישבן. אשמח לתשובה תודה.
פני לבדיקת כירורג מומחה לפרוקטולוגיה, זה תחום כירורגי מיוחד שעוסק באיזור פי הטבעת וסביבתו.