אודם בפס של הישבן שורף
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור...ניהיה ךי אודם בפס של הישבן בשני הצדדים שורף מאוד...כניראה בגלל שישבתי על קצה של כסא מעל שעה והייתי רטוב...עבר כבר מעל שבוע וזה עדיין לא ממש עבר אחרי שהשתמשתי בדרמקומבין קרם שקצת הקל אך לא ריפא לגמריי. איזה משחה או קרם את מציעה לי למרוח? האם נרידרם משחה יכול להיות מועיל?
אי אפשר לאבחן מה הבעיה דרך המחשב ומומלץ שתפנה לרופא לבדיקה, כי לכל דבר יש תרופה משלו. בינתיים כדאי להתשמש בכרית רכה לישיבה כדי למנוע שפשוף, בתחתון מכותנה, ובקרם ביבי-פסטה, שיעזרו חלקי.