סוג של רגישות/פריחה בעור יותר משנה שבא והולכת
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 34 בריאה בדרך כלל.מקיץ שנה שעברה שמתי שרשרת(לא יודעת עם קשור לזה) ואז התחיל לי סוג של רגישות בצוואר מקדימה..קבעתי כמה פעמים ללכת לרופא עור והרגישות פשוט נעלמה על פעם אז לא היה טעם ללכת.כל החורף לא היה לי כלום עכשיו מחודש מאי שוב יצא לי הפריחה הזאת .יש ימים שבקושי רואים אותה וימים שזה ממש אדום ומגרד לי.אם אני שוטפת בימים סבון יש הקלה.מה זה יכול להיות?קבעתי שוב תור לרופא עור אבל יש זמן עד אז ועכשיו ממש מגרד לי ומציק לי. תודה רבה
אולי מדובר באלרגיה למתכת של השרשרת, או לחומר אחר. מומלץ לפנות לרופא אלרגיה ולבצע תבחינים.