ניכוותי מהשמש בעורף לפני חודש
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ניכוותי מהשמש בעורף לפני חודש (ללא שלפוחיות), מרחתי קרם לחות ואלוורה ולאחר מכן גם פלאמינל במהלך החודש עד היום. מבחוץ לא רואים שום אדמומיות בעור (שעברה אחרי מספר ימים) אבל אני מרגיש כל הזמן צריבה פנימית באזור. שאלתי האם אפשר לשים סילברול באזור העורף (קיבלתי מרשם מרופא משפחה) ובמיוחד עכשיו בתקופת הקיץ או לנסות משהו אחר?
צריבה אחרי חודש אינה בגלל כוית שמש שטחית. אולי זו בכלל היתה בכלל עקיצה. סילברול לא יעזור לך, אתה יכול לנסות משחה מדרמה שעוזרת לרגישות לאחר ריפוי של כויות.