פטריה או זיהום של העור?
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, לפני כחודש בקו הבגד ים באגן ימין נוצר גירוי אדום, עור טיפה נפוח. לאחר שבועיים עם משחה בטקורטן רופא החליפה לציקלודרם כי לא ניתן לדעת אם פטריה. במקביל ללא קשר, לאחר חזרה מאיסלנד החל גירוי בבטן, עורף, רגל ומסביב לגירוי האדום המקורי ששכח מעט ונותר "כתם חום". האם מדובר באלרגיה, דלקת ממי גופרית או פטריה? מדוע טיפול רופא נוסף נוטה רק למשחות לפטריה ? האם לא נדרש אנטי דלקתי או אנטי אלרגיה? בנוסף, ללא קשר, ישן יבולות בגול ממ בודדות על כף היד. האם אלרגיה לאלכוגל? כיצד ניתן להקל על הגירויי העקש והמטריד?
למעט שלא בדקתי אותך, כתם אדום על גבול הבגד ים יכול להיות גם עקיצת מדוזה. אם הביטוח המשלים מאפשר לכם לכו לחוות דעת שניה אצל כל רופא עור פרטי לבחירתכם. לגבי היבלות הוירליות בכף היד טיפול פוטודינמי שאני מבצעת יכול להתאים ואתם מוזמנים לבדיקת התאמה.