צלקות אקנה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אני הייתי אחרי טיפול של ראקוטן למשך כ 7 חודשים (שלושה חודשים ראשונים 20 מ"ג שלושה אמצעיים 30 מ"ג וחודש אחרון40 מ"ג). הטיפול נגמר ב 10/08/10 עכשיו כמעט חצי שנה אחרי עדיין יש לי צלקות על הפנים ומעין אדמומיות כזאת( יש לציין שלא יוצאים פצעים;ואם יוצא אז ממש קטנים) אשמח לדעת אם יש איזה תרופה שתוכלי להמליץ לי עליה שתעלים לי את הצלקות והאדמומיות. תודה רבה ויום טוב
לקריאה נוספת והעמקה
יש משחות שונות שעוזרות לטשטש צלקות. אני באופן אישי התרשמתי לטובה ממשחת מטריקוטן לצלקות, שניתן לרכוש במרפאות שבתחום. כדאי לנסות, ולא פחות חשוב להמנע משיזוף עד שהצלקות מבריאות.