יבלות - טיפול בורומאל
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי יבלות בכף היד והרופא נתן לי מרשם לורומאל שאני צריכה לשים פעמיים ביום עד שנעלם. השאלה היא מה זה עד שנעלם? אני משתמשת בורומאל כבר כמה ימים והיבלות הפכו לשטוחות ונשאר עור ורוד אבל עדיין בצורה של היבלת, וחלק מהן טיפה מדממות ונראות כמו פצע שהגליד. האם צריך להפסיק את השימוש במצב כזה ולחכות שיחלים? כי זה לא נשמע הגיוני שהעור יחזור לעצמו בדיוק כפי שהיה לפני היבלת אם אני אמשיך להשתמש בורומאל. גם היבלות נראות בצבע הרבה יותר בולט עכשיו. תודה.
מה שאת מתארת זה תהליך רגיל בטיפול ורומאל. אפשר להמשיך להשתמש וצריך גם לגשת לרופא לביקורת. אם הטיפול יצליח לרפא את היבלות, אז אחרי כל השלבים הלא אסתטיים העור יחזור לעצמו.