טיפול באדמומיות בשימוש באפודיקס
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני לאחר עשרה ימי טיפול באפודיקס להסרת שני כתמים בפנים. מאז השימוש הכתמים הפכו לאדומים מאוד ועור הפנים שלי הוא די בהיר (הם מאוד בולטים). האם ישנה משחה שניתן להשתמש בה בשלב זה (במקביל לשימוש באפודיקס) כדי להוריד את האודם? אני לא מדבר על המשחה שנרשמה לי עבור הדלקת של אחרי השימוש באפודיקס. חייב לציין שמעבר להפרעה האסתטית ומעט גרד אני לא חש תסמינים אחרים. תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
אם האודם קשה תקטין את כמות המשחה לנגיעה קלה עם קצה קיסם רק במרכז הכתם, וגם פעם ביומיים בלבד. כשיפחת האודם תחזור לפעם ביום.