יבלות בכף הרגל טיפול בורומל
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מורחת ורומל כ 4 ימים על היבלת בכף הרגל. נוצרה מעטפת לבנה ו כשקילפתי אותה קצת ראיתי שכבת עור אדומה. מריחה ורומל על העור האדום והחשוף שורף והבנתי שאם אני רוצה להמשיך לשים את הורמון אני לא צריכה לקלף את השכבה הלבנה. הרופא נתן לי מריחה פעמיים ביום למשך 30 יום אך ככל שאני מורחת השכבה הלבנה ממשיכה להתעבות והשאלה שלי אם זה אופן הטיפול? ללא קילוף שכבה לבנה . האם הטיפול אפקטיבי כשאני מורחת על השכבה הלבנה? מתי אפשר להסיר את השכבה הלבנה?
טיפול בורומל עוזר לחלק מהאנשים כאשר ממשיכים ברצף שבועות אחדים. מותר להסיר את השכבה הלבנה אם את יכולה לסבול את הכאב שכרוך בזה. בהצלחה. אם לא תהיי מרוצה מהתוצאות תוכלי לנסות טיפולים אחרים.