מורפאה שטוחה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביתי, בת ה-3 עברה ביופסיה בעור. התשובה שהתקבלה הינה "מורפאה" והרופא הוסיף את המילה "שטוחה". ע"פ המלצתו אנו אמורים לפנות כרגע לטיפול UVA1. הנגעים שהתגלו הינם בבית החזה ובעכוז. הרופא המטפל הזכיר גם משחות וזריקות, אך המליץ כרגע על ההקרנות. ברצוני לשאול על תופעות הלואי והסיכונים בטיפול זה. מה ידוע והאם יכול להגרם גם נזק לילדה? כמו כן, האם ההקרונות רק יעצרו את התפשטות הנגע או גם ישפרו ו"יתקנו" את האזור "החולה"??? כמו כן מה ידוע על התפשטות המחלה, אני חרדה שנקום בבוקר ועל פניה של ביתי תופיע צלקת מכערת.... אודה על תשובתכם
ולכן אני נמנעת מלחוות דיעה. כדאי להתיעץ עם רופא עור שעיקר עיסוקו בילדים, והוא יוכל לתת לך דיעה המבוססת על נסיון רחב בשטח.