יבלת ויראלית שנפתחה לאחר חנקן
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני מספר ימים הלכתי לרופא עור מכיוון שהיו לי 3 יבלות בכף רגל במרקם כרובית ובצבע שחור. הרופא אמר שאלו יבלות כתוצאה מוירוס ועשה לי טיפול בחנקן ונתן לי טיפול במשחת ורומאל. כעבור יומיים מהטיפול בחנקן גירדתי את היבלת הכי גדולה והיא לא הפסיקה לדמם. כעת כל היבלות התנפחו מעט וכולן הפכו לשחורות מסביב. אבל רציתי לדעת אם היבלת עדיין תנשור אף על פי שהיא פתוחה כי גירדתי אותה? תודה
השינויים ביבלת רגילים לאחר טיפול חנקן נוזלי ולא ישפיעו על התוצאה. יחד עם זה לרוב צריך ליבלת ברגל 3-6 טיפולי חנקן נוזלי בהפרש של שבועיים. תקבע מראש את התורים כדי שיהיה לך רצף צפוף של טיפולים שחשוב ליעילות ולריפוי.