רואקיוטן
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני התחלתי לקחת רואקוטן לפני כשבועיים וחצי.. נאמר לי ליטול את התרופה לפני הארוחה או תוך כדי הארוחה.. אך קראתי באינטרנט שיש ליטול לאחר הארוחה.. אז מה התשובה הנכונה? מתי הכי טוב לקחת את התרופה?? ומה לגבי אוכל..מה אסור לי לקחת??(אם אפשר תשובה יותר מדוייקת מאשר סוכרים שומנים וכו') לגבי פטרייה ברגל- אני סובלת מפטרייה ברגל כבר כמה חודשים. אני משתמשת בלמיסיל וזה לא עוזר...את האמת אינני יודעת איפה בדיוק למרוח כי לא רואים כלום.. זה רק מגרד מאוד.. מה ניתן לעשות? מה יש לך להמליץ לי בנושא? שמעתי גם שאקונומיקה עוזרת לחסול הפטריות..האם זה נכון? תודה מראש
ושם יענו לך במקצועיות כולל המחקרים האחרונים. אם כמה חודשים למיסיל לא עזר תחזרי לבדיקת רופא עור, יש סיבות נוספות לגרד חוץ מפטריה.