הפסקת שימוש במשחות בנזואיל פרוקסיד
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בחור בן 27 מזה שנים אני משתמש במשחות המכילות בנזואיל פרוקסיד, תחילה ב"בנזמיצין" ובשנתיים האחרונות ב"בנזק". אני מורח את המשחה באופן קבוע כל בוקר, בעיקר באזור המצח. שמתי לב שכאשר אני מפסיק לתקופה את המשחה - עשיתי זאת כבר פעמיים מסיבות שונות - המצח שלי נעשה שומני יותר ומתחיל להתמלא בסוג של נקבוביות קטנות שלא רואים אותן כאשר מסתכלים על המצח אבל בבירור ניתן להרגיש אותן. לאחר מכן, כאשר חזרתי למרוח את המשחה, לקח זמן רב - לדעתי אפילו חודשים - עד שהנקבוביות נעלמו והמצח חזר להיות נקי לחלוטין. ראשית רציתי לשאול ד"ר: א) מה הן הנקבוביות האלו, האם את מבינה על מה מדובר? ב) שנית, אין לי בעיה למרוח כל יום את המשחה, אבל עד מתי? עברו שנים רבות ואני עדיין מורח אותה, והנה כפי שראית כשניסיתי להפסיק קרתה התופעה הנ"ל - כיצד מפסיקים את השימוש במשחות אלו? תודה רבה, מתן
נשמע שיש לך אקנה בדרגה קלה. בנזואיל פראוקסיד זה טיפול מתאים לזה. לרוב עד גילך הבעיה נפסקת, אבל לפעמים נמשכת עוד מספר שנים.