פטריות ויובש ברגלים
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי פטריות, יובש וסדקים ברגליים. אני אוהב לקלף את היובש ולאכול אותו, הוא ממש טעים לי! רציתי לדעת אם יש בעיה רפואית עם זה? תודה
הבעיה הראשונה היא חברתית: אנשים רבים יחשבו שההרגל הזה מגעיל ויתרחקו. הבעיה השניה נפשית: אכילת חלקי עור ושיער מצביעה לעתים קרובות על מתח וחסך רגשי. הבעיה השלישית בעור: במקום לטפל אצל רופא עור אתה פוצע את הרגליים ומחמיר את המצב. אני מציעה להתיעץ עם רופא/ת עור, פסיכולוג, ורופא משפחה כדי שינסו לעזור לך.
"מי מזור אנרגטיים אוצר הטבע H2 O" בריכוז ועצמה אוליגו דינמית נמוכה 8-10 האנטיביוטיקה הטבעית המושלמת "מי מזור אנרגטיים " המהפכה הבריאותית השקטה בעולם . "מי מזור אנרגטיים " מרפא לכול חולי . "מי מזור אנרגטיים " חובה בכול בית בישראל ובעולם . "כי באו המים האלה וירפאו וחי כל אשר יבוא שמה הנחל" (יחזקאל מ"ז) לא ניתן לעצור רעיון טוב שהגיע זמנו ........... " מי מזור אנרגטיים לשתייה ,מריחה ,והתזה פנימית וחיצונית "כתרופה אנטיביוטית טבעית בעלת קשת פעולה רחבת היקף לכול חולי ונעדרת כל תופעות לוואי ואינם יוצרים כול אינטראקציות לא בשימוש תרופות כימיות ,טבעיות וטיפולים כימוטרפיים והקרנות . למחלות מדבקות ,זיהומיות ,ויראליות ,פטרת,וירוסים,נגיפים,חיידקים,כוויות וכוויות קור,חולים כרוניים שאינם מגיבים לתרופות ,חולי סרטן, מחלות קשות .משפר את מחזור הדם,מזרז את תהליך ההתחדשות הרקמה ומעורר צמיחה נמרצת של רקמות פגועות של תאי הסרטן העשויים לחזור להיות תאים נורמליים ,יש המציינים ש"מי המזור האנרגטיים" מעניק לגוף מערכת חיסונית שנייה בכך שהוא מגן בפני מחלות מסוגים שונים ועוד.......והחשוב מכול קוטל את כול גורמי ומחוללי המחלה הידועים למדע כטיפול מונע מכול חולי וקוטל תאי סרטן גידולים סרטניים וסרטן . http://www.metaplim.co.il/a.asp?p=775