דלקת חריפה ברגליים
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! לאבי יש דלקת חריפה עם בועות ויצא מהם מיים מהברך עד כף הרגל ,לכן גם הגרבים רטובות מאחר שמהעור זבה רטיבות קשה. עלי לציין שאבי כמעט בן 90 עד לפני 5 חדשים אמנם היו לו קשיי הליכה אבל ללא בעיות רציניות הינו אצל קרדיולוג ואמר שבהתאם לגילו הוא בסדר לפני כ4 אשפזנו אותו כשבועיים בנושא זה והרגליים השתפרו מעט הוא המשיך לפי הוראת הרופאים לקחת אנטיביוטיקה ולפני כ חדשים שינו זאת לזריקה אחת לחודש לפי ראות עיני הזריקה מיותרת מאחר שלא מטיבה עימו בבקשה תנו לי עיצה למי עלי לקחתו על מנת שיקבל את הטיפול המתאים לנושא זה.בתודה רבה דידי
הרופאים שאת צריכה להתיעץ איתם בנוסף לרופא המשפחה הם רופא עור וזיהומולוג. תבררי בקופ'ח מי מומלץ, ותוכלי להתיעץ עם יותר מאחד.