מה זה היחלשות המערכת החיסונית
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב מה הכוונה בהיחלשות המערכת החיסונית? האם בבדיקות דם שגרתיות (ספירת דם ומדדי דלקת וכדו') יש רמזים לכך שמערכת החיסון נחלשה, או שזה יכול לקרות גם ללא כל ביטוי בתמונת הדם? (בדיקות הדם אצלי תקינות). ושאלה ספציפית. אחת הסיבות להתפרצות הנגיף שגורם לשלבקת חוגרת, זה מערכת חיסון חלשה. מה זה אומר לגבי בחור בן 43 שמקבל פתאום שלבקת חוגרת? שמשהו במערכת החיסון שלו לא תקין? תודה על המענה
לקריאה נוספת והעמקה
שלבקת חוזרת יכולה להופיע גם כשמערכת החיסון תקינה. אם תרצה בדיקת מערכת החיסון צריך לפנות לרופא אימונולוג.