שאלה על תרופה, בעקבות הדבקות המשפחה מחתול
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעקבות אימוץ גור חתולים נגוע בגזזת, כל המשפחה נדבקה, והבן שלי בן ה6 ששיחק הכי הרבה עם הגור נדבק הכי הרבה- פצעים בכל הגוף. רופאת העור שלנו אמרה שבמקרה שלו משחה לא תהיה יעילה ושהוא צריך לקבל 4 פעמים ביום סירופ בשם griseoeofulvin. השאלה שהכי מטרידה אותי: האם לא מדובר בתרופה מסוכנת היכולה להזיק לכבד? הוטרינר שבדק את החתול נמנע מלתת לו סירופ בידיוק בטענה הזו! שאלות נוספות - אנחנו מטפלים בעצמנו ובחתולים (הגור הדביק גם את החתולה הוותיקה שלנו), תוך כמה זמן צפוייה החלמה והאם לא עדיף להיפטר איכשהוא מהחתולים? בתודה