פצעי בגרות
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לי פצעי בגרות ברמה קלה-בינונית אבל כבר הרבה שנים (בן 22 וזה מתחילת גיל ההתבגרות). הייתי בפגישה אצל רופא עור וזה רשם לי אקנתרים לבוקר ולפני השינה למרוח לוקסיד. 1.מדוע את הלוקסיד יש למרוח לפני השינה? אם מורחים את זה בצהריים או אחר צהריים זה פחות טוב? הלוקסיד יותר אפקטיבי אם יושנים מיד אחרי שמורחים אותו או שאין קשר? 2.מדוע צריך גם אקנתרים וגם לוקסיד? לא מספיק אחד מהם? ומה התפקיד של כל אחד מהם? תודה מראש!
מאד מקובל לשלב שני תכשירים שאחד מהם אנטיביוטי השני מבוסס על נגזרת של ויט. A (ח' רטינואית). את הלוקציד שהוא נגזרת ויט. A נותנים בלילה כי רצוי לא להשתזף עם חומר זה. זה טיפול יעיל בהרבה מקרים. בהצלחה.