סימני מתיחה בשל הריון
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בחודש תשיעי להריון וכבר מחודש שישי הבחנתי בסימני מתיחה סגולים ואנכיים באיזור האגן וצידי הבטן. הסימנים בולטים יותר כעת וזה משפיע על מצב הרוח שלי. קיים החשש איך זה יראה לאחר שכל המתיחות בעור תרד (לאחר הלידה). אציין שמרחתי קרמים ושמנים לכל אורך תקופת ההריון. הייתה הקלה בתחושה אך בפועל ישנם הסימנים הנ"ל. אשמח לדעת כיצד ניתן לטפל בזה וגם כיצד אוכל להעלות את רמת הגמישות של העור
עדיין לא ידוע כיצד אפשר למנוע סימני מתיחה בהריון. יש קרמים שעוזרים באופן חלקי כגון קרם מטריקוטן לסימני מתיחה, אותו תוכלי לרכוש במרפאות מסוימות. לאחר הלידה אפשר לשפר מראה של סימני מתיחה ע'י לייזר של 1540 נ'מ, אבל אי אפשר להעלים אותם. לידה קלה ומוצלחת