ממתינים או מנתחים ??
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 51 ברקע idc רצפטורים חיוביים her2 שלילי גוש 4 סמ , בביופסיה נדגמה בלוטה נגועה . אונקוטייפ 17. בתהליך טרום ניתוח וטרום הקרנות . מטופלת בפמרה וזולידקס מזה חצי שנה . הגידול התכווץ בחצי לערך . שאלתי האם מנתחים ? או ממתינים עד שהגידול .יעלם ? די מלחיץ שתאים סרטנים מטיילים בגופי . תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
אור שלום במקרים כאלו מקובל להמתין מספר חודשים, למשל 6 חודשים, ולראות אם התגובה מאפשרת ניתוח משמר שד ואז ממליצים על ניתוח. אין חובה שהגידול ייעלם ( מה עוד שבמקרים כמו זה שלך הדבר מתקיים במיעוט המקרים) בברכה דר פפו