אולטראסאונד שד בזמן הנקה
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ילדתי לפני 3 שבועות ואני מניקה הנקה מלאה. בבית החולים לאחר הלידה הרגשתי 2 גולות בשד, במקומות שונים ובגדלים שונים. יכול להיות שהן היו שם קודם אבל אין לי דרך לדעת, הרגשתי אותן כי עיסיתי את השד בזמן ההנקה. פניתי לכירורג שאמר כי כרגע בדיקה ו\או אולטראסאונד אינם רלוונטיים, ושלא ניתן לדעת ולהסיק מסקנות בשלב זה של ההנקה. הוא אמר שכרגע אולטראסאונד לא יגיד כלום ושהתוצאות לא יהיו רלוונטיות, ושאחזור עוד 3 חודשים. הלכתי לכירורג אחר והוא נתן לי הפניה לאולטראסאונד. שאלתי היא- האם אולטראסאונד בזמן הנקה נותן תוצאות מהימנות או לא, ולמה הכוונה שהתוצאות כרגע יהיו "לא רלוונטיות" או "לא יגידו כלום"? תודה רבה.
עדי שלום ניתן לעשות US בזמן הנקה מומלץ להניק את תינוקך סמוך לבדיקת הUS כך שהבדיקה תעשה כאשר השדיים הכי רכים ומרוקנים מחלב בברכה ד"ר תמי קרני