קושי לכופף את אצבעות הידיים בבוקר ואצבע 4 קופצת

דיון מתוך פורום  ראומטולוגיה

10/09/2019 | 11:49 | מאת: רותי

כבר שבוע ימים שאני קמה בבוקר עם נוקשות באצבעות בכף היד. קשה לכופף את האצבעות. זה התחיל מיד ימין ועבר גם ליד שמאל. בנוסף כשאני מנסה לקפל ולכופף את אצבעות אצבע 4 הקמיצה קופצת קצת. (בשתי הידיים) במהלך היום הנוקשות משתחררת וניתן לכופף את האצבעות אבל עדיין יש קפיצה קלה באצבע הרביעית רק ביד ימין. ביד שמאל כשאני מכופפת את האצבעות יש ממש קצת קליקים באצבעות. אין נפיחות ואין אדמומיות או חום. ירדתי במשקל בחודשים האחרונים אני לא יודעת אם יש קשר.. בת 22 ובריאה ברוך ה' חוץ מזה. אשמח לעזרה.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום הכאב שאת מתארת נשמע כמתאים לכאב דלקתי - ממליצה לפנות לראומטולוג בהקדם לצורך בדיקה גופנית והפנייה לבדיקות הרלוונטיות. בהצלחה!

16/09/2019 | 08:26 | מאת: רותי

זה יכול להיות דלקת מפרקים אפילו שאין חום ואדמומיות או נפיחות? עבר שבוע וחצי יש לי הקלה באצבע הקופצת זה מופיע רק בבוקר ולא בהמשך היום. אין לי כאבים במהלך היום אבל בבוקר שאני קמה עדיין יש נוקשות וקושי לכופף את היד בשבוע שעבר היה לוקח לזה סביבות חצי שעה ארבעים דקות להסתדר היום זה לוקח בערך רבע שעה עשרים דק אבל במהלך היום ובעיקר בלילה יש תחושה של עיקצוץ ביד ימין לא תחושה של נמלים הולכות אבל כמו שהיד רדומה..

מנהלי פורום ראומטולוגיה