סירוב להיעזר בהליכון או כיסא גלגלים
דיון מתוך פורום גריאטריה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אמא שלי בת 80. לא פעילה ורוב הזמן בבית. לאחרונה נחלשה מאוד. מסוגלת ללכת כחמישים מטר כשתומכים בה ואז חייבת לשבת. ההליכה לא יציבה ורגל לרוב נגררת ולא מורמת. למרות תחנוניי שתיעזר במקל/הליכון/ כ.גלגלים, היא מסרבת להיעזר בהם וטוענת שהיא בסדר גמור. בנוסף מסרבת לשים תחתון/טיטול, ונופלת בדרכה לשרותים בלילה. זה נהיה מאוד מסוכן ואני מפחדת שתינזק ואז תידרדר לחלוטין. בזמן נפילה היא מאשימה את הגרביים שמחליקות, את הנעליים (החדשות) שהן מתעקמות וכו' מה עליי לעשות ?????? אנא עזרתכם בבקשה !!!!!!!!!
שלב ראשון הייתי ממליץ לך ליפנות לגריאטר לצורך ביצוע הערכה, אבחנה, ומתן טיפול בהתאם