דיכאון בגלל חוסר מסגרת

דיון מתוך פורום  דיכאון - אבחון וטיפול

05/09/2019 | 13:55 | מאת: ורד

עברתי טראומה לא קטנה מטיפולים כאלו או אחרים שהיו לי בעבר,כיום אני לא בטיפול חוץ מהרופאת שהיא מטפלת בי בתרופות הפסיכיאטריות היא גם הורידה לי שתי כדורים אין לי שום מסגרת אני מתכוונת לעבודה והתנדבות אני מחפשת עבודה והתנדבות ועד עכשיו לא מצאתי קמה ללא מטרה אין לי עזרה מאף אחד יכול להיות שאני יחזור לטיפול בעתיד אבל בינתיים אשמח לדעת מה לעשות כדי להתמודד אם דיכאון עקב חוסר מסגרת אני פשוט לא יודעת למי לפנות אני חושבת לפנות לטיפול פסיכולוגי פרטי אבל עד אז אשמח לעצה

לקריאה נוספת והעמקה
10/09/2019 | 19:43 | מאת: ד"ר ספקטור אירנה

שלום רב,  בדרך כלל במרפאות פסיכיאטרית עם צוות רב מקצועי ניתן לקבל סיוע בכל מה שקשור להכוונה לתהליך שיקומי ומציאות מסגרת. כדאי גם לשאול את הפסיכיאטרי המטפלת שלך לגבי ההכרות שלה עם המסגרות המתאימות לך. מומלץ גם לבדוק אפשרות להיעזר בעובד/ת סוציאלי במסגרות כגון רווחה, ביטוח לאומי, קופ״ח. כיום קיימות לא מעט מסגרות שמסייעות למתמודדים עם מחלות / הפרעות נפשיות ואני בטוחה שתוכלי למצוא את המסגרת המתאימה לך.

26/09/2019 | 15:13 | מאת: שני

את יכולה לשאול בקופת החולים שלך אם יש שירותים כמו עובדת סוציאלית או פסיכולוג שיכול לייעץ ולתמוך וגם להפנות לעמותות או מרכזים שעוזרים במציאת עבודה או מקומות התנדבות או בילוי אחר לשעות הפנאי. אם את מוכרת בביטוח לאומי ויש לך 40% נכות נפשית את יכולה להיות זכאית לסל שיקום שמציע תעסוקה נתמכת וליווי אינטנסיבי שיקומי של אנשים שמתמודדים נפשית. יש גם מרכזים פרטיים שתמוכים באנשים שמתמודדים נפשית- תחפשי בגוגל... תעסוקה הינה אחד הדברים שיכולים מאוד לתרום ביציאה מדיכאון וקיום חיים יותר טובים ויציבים. בהצלחה!

מנהל פורום דיכאון - אבחון וטיפול