צפרלקס - תופעות לוואי - תחליף???
דיון מתוך פורום דיכאון - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה, לקחתי ציפרלקס למשך חודש וחצי, עקב דכאון. עבר מעולה! הרגשתי טוב כמו שלא הרגשתי אף פעם. אבל תופעות הלוואי היו בלתי נסבלות: בעיות שינה חמורות, תאבון מטורף לפחממות שהוביל לעליה במשקל, והעלמות מוחלטת של חשק מיני. הפסקתי את הכדורים. התופעות נעלמו וגם ההרגשה הטובה... יש כדור בלי תופעות?....
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, במקרה זה מומלץ לנסות טיפול בתכשיר אחר מקבוצת SSRI בתקווה שלא יגרום לאותן תופעות לוואי. לצערי אין דרך לנבא זאת מראש ואין ברירה אלא להמשיך להתנסות.