פריצת דיסק צווארי

דיון מתוך פורום  ניתוחי עמוד שדרה

15/02/2012 | 16:32 | מאת: נטע

שלום ד"ר מרום, מספר שאלות,יש לי פריצת דיסק בחוליות c5-c6 מלפני כשנה, התוצאות של ה mri הן: בגובה c3-c4 אנולוס שטוח עם מגע בש התקלי, החוט שמור, התעלה שמורה, הפורמינות שמורות. בגובה c4-c5 בלט דיסקלי אחורי אמצעי קמור עם לחץ בינוני על קדמת השק התקלי ומגע בקדמת החוט.התעלה והפורמינות שמורים. בגובה c5-c6 פרוטרוזיה גרמית דיסקלית אחורית אמצעית ובעיקר ימנית גדולה למדי עם לחץ על קדמת ימין השק התקלי וכן על קדמת ימין החוט.רושם של לחץ על השורש c6 מימין במוצאו מין החוט. בגובה c6-c7 בלט אחורי שטוח עם לחץ מינורי על קדמת השק התקלי.מגע רופף בקדמת החוט. רוחב תקין של התעלה והפורמינות .

15/02/2012 | 16:36 | מאת: נטע

לגביי השאלות: (ההודעה פשוט קפצה איכשהו) 1. המליצו לי על ניתוח שממנו אני מאוד חוששת, וכעת אני מטופלת אצל כירופרקט והמצב רגוע. אתה ממליץ לברר בכל זאת על הניתוח? 2. יש פעילות ספורטיבית שאני יכולה לעשות על מנת שלא יגרום יותר נזק? 3. אתה מכיר את המכשיר בי קיור לייזר, במידה וכן יש לך המלצות חיוביות או שליליות על המכשיר?

נטע שלום, 1)ניתוח הוא פתרון כשלא מסתדרים. אם את מסתדרת , מצבך הרפואי תקין ללא כאבים, אין חולשה והמצב מתאים לך- לשם מה ניתוח ? 2) התיעצי עם פיזיוטרפיסט 3) לא מכיר.

מנהל פורום ניתוחי עמוד שדרה