הפרשה סרוטית אחרי ניתוח כב

דיון מתוך פורום  ניתוחי עמוד שדרה

18/06/2026 | 11:30 | מאת: יעל

לפני כ3 חודשים עברתי 3 ניתוחי גב בשל פריצת דיסק קשה ולאחר סיבוך של שבר בחוליות במשך כ 3 חודשים יש פצע בגב שמפריש נוזל סרוטי כ 300 cc ביום יש בצקות בגב שמלאות בנוזל שלוחץ לי וכואב לי מאוד הייתי אצל מס רופאים ואף אחד לא נותן לי פיתרון אשמח לדעת מה לעשות? ולמי לפנות?

האם נראה לך סביר שתקבלי פתרון באתר באינטרנט מבלי שנבדקת ? יש לגשת למנתח !!

מנהל פורום ניתוחי עמוד שדרה