פגיעה בחוט שדרה בצוואר בגלל תאונה
דיון מתוך פורום ניתוחי עמוד שדרה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רופא שראה MRI שלי אמר לי שיש לי פגיעה בחוט שדרה בצוואר. ואמר לי לעשות פיזיוטרפיה וחיזוק שרירים. (הייתי אצל מספר רופאים וכולם אומרים שלא צריך ניתוח, לעשות פיזיותרפיה). ניסיתי כבר לעשות פיזיוטרפיה וזה רק גרם לי לכאב. הבנתי שכל עוד אני לא עושה מאמץ פיזי ולא מרימה כלום - לא כואב לי. מצד שני אני לא יכולה לעבוד כי עבודה גורמת לי לכאב בצוואר. מהסבר שקיבלתי מעורכי דין אני לא יכולה לקבל יותר מ-10 אחוזי נכות בגלל שיש לי רק מגבלה קלה-בינונית בתנועת צוואר. אז פגיעה בחוט שדרה לא כל כך מפריעה לי בחיים, כי התרגלתי להגביל מה אני עושה, אבל מונעת ממני לעבוד וזה בעיה כי אין לי פרנסה.איך אני יכולה לפתור בעיה של כאב בצוואר בגלל עבודה ומאמץ פיזי? אמרו לי לפנות למרפאת כאב. אם זריקות נגד כאב יפתרו בעיה?