חוסר תחושה בסקס

דיון מתוך פורום  טיפול מיני בנשים

27/05/2016 | 13:33 | מאת: אור

שלום , אני בת 21 . נמצאת במערכת יחסים של קרוב ל4 שנים ומתוכה מקיימת יחסי מין כשנתיים וחצי. בשנה האחרונה חלו בי עליות עליות ומורדות לגבי ההנאה מיחסי המין. התחלתי לא לחוש שום רגש בעת האקט ולעיתים גם תחושה של פיפי בלבד לא כשעבר אומנם הייתה תחושת פיפי אך תחושה ההנאה גברה עליה והייתי מסופקת. ניסיתי למצוא את מה שגרם לכך אך ללא תועלת. אני מנסה להבין אם יש קשר לגלולות יאז שהתחלתי ליטול אחרי שנה של קיום יחסי מין עם קונדום שנה שבה נהנתי מאוד. הפסקתי להשתמש בגלולות לפני חצי שנה ואני חשה הבדל ניכר בתופעות הלוואי שהיו כמו חוסר חשק, יובש בנרתיק וכדו, אך מאז אני פשוט לא נהנית בסקס, לא מרגישה את תחושת הרוח הכיפית הזו שהייתה לי בהתחלה ואת הקרבה הזאת לבן זוגי. אני נוטה יותר לשינויים המצבי הרוח ודיכאון, אני מאוד מתוסכלת מכך ומרגישה פחות חיבור עם בן זוגי. עשיתי בדיקות כלליות של הרחם אצל גניקולוגית ובדיקות שתן שציינו שהכל תקין ועדיין. אינני מצליחה להבין ממה זה נובע. קראתי על הורמון אוקסיטוצין ואני פשוט מרגישה כאילו איבדתי אותו. מה לדעתך יכול להיות מה שיש לי? יש לציין שהקשר עם בן זוגי מאוד יציב ואני מאוד אוהבת ונמשכת אליו . תודה וסליחה על אריכות התגובה.

לקריאה נוספת והעמקה

יכול להיות שהגלולות מורידות חשק מיני וגורמות יותר ליובש נרתיקי. אבל לא בהכרח זה בעיה רפואית ולעתים קרובות קשור למצבי רוח עייפות דכאונות הרגל ושחיקה של חיי המין בזוגיות כשהטיפול לאלו זה שיחות עם מטפל מיני מציעה לך בשלב ראשון ללכת להערכת לרופא גינקרולוג סקסולוג ובשלילת גוןרמים רפואיים לפנות לטיפול מיני נפשי

29/05/2016 | 00:43 | מאת: אור

ציינתי שהפסקתי עם הגלולות לפני חצי שנה ומאז הכל חזר להיות תקין מבחינת חשק וכדו אני מאוד רטובה ויש לי חשק אך פשוט לא נהנית או שלא מרגישה כלום או שמרגישה תחושת פיפי מרגישה כאילו הגלולות שהשתמשתי בהן לפני חצי שנה דפקו שם תעסק ולא נראלי שזה שחיקה בחיי המין אחרי הכל מדובר רק בשנתיים וחצי של סקס מה דעתך?

מנהלי פורום טיפול מיני בנשים