התייעצות לגבי עדשה מיוחדת בקטרקט

דיון מתוך פורום  קטרקט בניהול עמותת לראות

05/05/2026 | 10:30 | מאת: ציפי

אמא שלי בת 78 אמורה לעבור ניתוח קטרקט. הציעו לה לשים עדשה מיוחדת לראיה מרחוק ומקרוב. רשום : השתלת עדשה תוך עינית, למעט עדשה טורית מולטיפוקלית PHACO ECCE זה כמו משקפי מולטיפוקל שצריך להסתכל למטה כדי לקרוא מקרוב? עדיף עדשה רק למרחוק ולמקרוב משקפיים?

19/05/2026 | 05:22 | מאת: ד״ר עדי מיכאלי

מדובר בעדשה שמושתלת בניתוח וכעיקרון הופכת לחלק מהעין ללא צורך בהסתגלות כמו עם משקפיים. לעדשות שונות יש תופעות לוואי אופייניווכדאי לברר בדיוק איזו עדשה תושתל אצל אימך.

מנהלי פורום קטרקט בניהול עמותת לראות