התפרצות גידול

דיון מתוך פורום  גידולי מוח

21/10/2015 | 15:03 | מאת: תמי

שלום רב ד"ר צהלה....זאת תמי בת דודה של נירה....מה שלומך? את בודאי זוכרת שהיינו אצלך לפני חמש שנים לפני הניתוח של ספי אחי....לאחר חמש שנות שקט....יש כרגע התפרצות מחדש של הגידול שזו האבחנה לאחר חודש של אי וודעות וטלטול בין ארוע מוחי בשל בלבול בדיבור התעקמות הפה שחזר למצב רגיל.....פרכוס בפנים ולאחר בדיקת דם הועלה מינון הדפילפט. ובין התפרצות הגידול מחדש. לאחר ישיבת הרופאים באיכילוב הוחלט על שלילת ארוע מוחי והתחלה של טיפול חוזר בטמודל. לאחר מחזור הטיפול הראשון היתה נסיגה בדיבור ששכחתי לציין שמאז ההתקף הוא לא חזר לקדמותו. בהתייעצות עם ד"ר בוקשטיין לפני שבוע ביום חמישי הוחלט לתת סטרואידים ולבדוק אם המצב יישתפר...ביום ראשון הוא ביקש לראות אותו וטען כי יש שיפור קל בדיבור ולכן להמשיך סטרואידים ולהמשיך למחזור השני של הטמודל שהוא לוקח עכשיו עד ליום שישי. כמו כן יש חולשה ביד ימין שדי מטרידה ולא משתפרת אולי אפילו ההפך. בדיבור אנו מרגישים במעט שיפור עם עליות וירידות. הוא כמובן די מתוסכל למרות שמתפקד בסדר. מתחיל טיפול עם קלינאית תקשורת ביום שישי הקרוב. האם נראה לך שכיוון הטיפול בסדר או יש לבדוק אפשרות נוספת/אחרת? והאם השיפור בדיבור וביד אכן יקרה? Mri חוזר ב4/11/15. תודה וסליחה על בלבול המוח. תמי.

לקריאה נוספת והעמקה

תמי שלום באופן עקרוני- הנסיון לתת טמודל שוב לאחר פרק זמן ארוך מההפסקה הוא הגיוני ומקובל.כדאי לתת 2-3 מחזורים ואז לבצע MRI כדי להעריך תגובה, ולהחליט האם יש צורך לשנות טיפול. כמובן שאין בכתוב כאן ייעוץ פרטני. בברכת בריאות.

22/10/2015 | 14:09 | מאת: תמי

תודה רבה על ההתייחסות והתגובה. זו אכן תכנית הפעולה ואני שמחה לדעת שגם את חושבת כך.למרות החששות האישיות שלי בעקבות הדיבור והיד.

מנהל פורום גידולי מוח