בהמשך לגובהו של בני
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה והפרעות בגדילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום דיברתי עם הרופא המטפל של בני והרופא אמר לי שהבעיה של בני נקראת CDGP איחור בהתבגרות שלו..הוא אמר שנחכה עוד כמה חודשים או אפילו שנה ואם בני לא יעבור את תהליך ההתבגרות אז הוא ממליץ לתת לו טטסטורןלהמריץ לו ...כל הבדיקות שעשינו לבני הראו שהכל בסדר..צילום כף היד, בלוטת הטריס, בלוטת יותרת המוח גיל העצמות שלו הוא 10 ...הרופא אומר שההתפתחות והגדילה של בני יכולה לקחת עוד ארבע שנים..האם זה לא מאוחר מידי? האם ילדים עדיין יכולים להגיע לגובה רגיל מעכשיו גיל 13.5 עד גיל 17? אם הוא לא בשל בהתבגרות שלו? תודה מראש
בדרך כלל אני מחכה במצב כזה עד גיל 14, אם כל הבדיקות תקינות ואין כל בעיה אחרת