חוות דעת לתוצאות בדיקת סינקטן
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה והפרעות בגדילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, התקבלו תוצאות בדיקות סינקטן לבני בן ה-14. למרות שהתוצאות צבועות בצבע אדום, הרופא טוען שזה תקין. אני לא שקטה, והייתי שמחה לקבל חוות דעת נוספת. תודה Triiodothyronine Free FT3 7.18 4.95 - Hyd.Prog. 0' 5.4 - Hyd.Prog. 30' 6.6 - Hyd.Prog. 60' 476 - Cortisol 0' 700.0 - Cortisol 30' 740.0 - Cortisol 60' נשלחנו לבדיקה בגלל התוצאה הזו של הפרוגסטרון שהיה גבוה 6.13 -Hydroxyprogesterone-17
זה לא פרוגסטרון אלא 17-הידרוקסי-פרוגסטרון הבדיקה תקינה. ההורמון 17-הידרוקסי-פרוגסטרון מושע מסטרס. כל מצב מתח, פחד וכו' מעלה אותו על כן אנחנו בודקים גם ANDROSTENDIONE שאינו מושפע מלחץ וגם הוא נותן מידע על אותו דבר.