רן..
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה והפרעות בגדילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בן 19 ונטלתי לראשונה סטרואידים אנבוליים לצורך פיתוח גוף. (SUSTANON +?DECA DURABOLIN). כתוצאה מכך ההורמונים שלי ירדו הם לכאורה עדיין בנורמה אבל במינימום: TESTOSTERON-246 LH-0.932 FSH-1.88 PROLACTIN-475 אני כבר 5 חודשים לא משתמש וההורמונים עדיין במינימום, האם קיים סיכון לעקרות ממחזור אחד של סטרואידים? חשוב לציין שלפני שהזרקתי אז עברתי צילום רנטגן ברגל שבו לא השתמשו בעופרת על האשכים זה היה לפני שנה בבי"ח 10 (אני חייל) האם זו יכולה להיות סיבה משנית לכך שההומונים יירודים בתודה והמשך יום נעים רן.
בצילום אין כל בעיה בקשר לתרופות שלקחת- פנה למרפאה לפוריות הגבר