בן 14 - טיפול בעיכוב גיל עצמות מתקדם
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה והפרעות בגדילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך, בננו בן 14. מטופל זה 7 שנים בגנוטרופין. מקבל כעת 2.2 מ"ג ביום. לאחר בדיקה אצל האנדוקרינולוג שמטפל בו ובדיקת צילום גיל עצמות הרופא המליץ להתחיל בטיפול בתרופה בשם "אנסטרוזול" לעיכוב גיל העצמות כדי שהילד יגיע לגובה סביר. נשמח לדעת האם יש כבר ניסיון בטיפול בתרופה זו ונצפתה הצלחה אצל ילדים והאם יש לה תופעות לוואי. תודה
עדיין נחשבת כתרופה ניסיונית. אנו משתמשים בה לפעמים ב 7 השנים האחרונות מצורף מידע על התרופה
האם יש הצלחה בינתיים בקרב המטופלים? תודה
בחלק כן לאחר 2-3 שנות טיפול
שלום, האנדוקרינולוג אמר כי לעיתים יכולה להיות נשירת שיער כתוצאה משימוש באנסטרוזול. האם נתקלת במקרים כאלה? האם זו נשירה מסיבית ? תודה
המסמך שנלווה לתרופה ובו לפי חוק חייבות להרשם כל תופעות הלוואי רשום שתופעת הלוואי בקשר לשער היא שהשער נעשה דק. לא רשום נשירת שער. כל מטופל מגיב בעוצמה אחרת של תופעות הלוואי ולא ניתן לנחש. אני לא ראיתי תופעה כזו . אבל אולי הרופא שהמליץ לך על התרופה ראה
אכן הרופא אמר שיש מקרים בהם השיער נעשה דק ומקרים בהם נעשה דליל כתוצאה מנשירה מועטת .
בהצלחה