אבצס בגרון
דיון מתוך פורום כירורגיית ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 16 ויש לי אבצס בגרון נתנו לי אנטיביוטיקה לראות עם זה יעזור כי הוא די גדול והאנטביוטיקה לא ממש עזרה והוא קצת גדל ניהיה אדום ונראה חתוך כזה ורע ומיום ליום הקול שלי ניהיה יותר צרוד הבנתי שיש פעמים שצריך ניתוח ניקוז ואני פוחדת ממש !, שבסוף יצטרכו לעשות לי את זה , רציתי לדעת עם זה בהרדמה מלאה ועם אני עם האנטביוטיקה זה גדל לחכות או לסיים את האנטביוטיקה או לגשת לרופא? , תודה רבה!!!!!!!!!!
שלום רב לך. ראשית עלי לציין שאיני רופא אף אוזן גרון. מהתאור שלך שני מבין שתחת הטיפול באנטיביוטיקה הממצא גדל ולך יותר כואב. לאור זאת חשוב שרופא אף אוזן גרון יבדוק אותך ויתכן שרק יחליף את הטיפול לאנטיביוטיקה אחרת. בברכה