בליטה בטבור עקב גרנולומה שלא הוסרה
דיון מתוך פורום כירורגיית ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר ירדני, בני בן שנה וחצי. כשהיה בן מספר חודשים הייתה לו גרנולומה בטבור שלא הוסרה. צמח עליה עור וכיום קיימת בליטה באזור (לא בקע). בני משחק עם האזור הבולט מה שגורם לגירוי ולא אסתטי. האם קיים טיפול בטוח להסרת הבליטה בגיל זה? ואם כן לאן עליי לפנות על מנת לקבל טיפול? בברכה, אמא של יונתן
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב במידה והבליטה מציקה ליונתן וגורמת לגירוי יש מקום בהחלט מקום לשקול את הוצאתה. מציע שיבדק ע"י כירורג ילדים שיוכל להחליט אם זה אכן מומלץ ויסביר על הפעולה שבגילו כדאי יהיה לבצע תחת הרדמה. בברכה,