דלקת אלרגית בעיניים

דיון מתוך פורום  אופטומטריה, משקפיים ועדשות מגע

26/10/2003 | 13:58 | מאת: אוסנת

דר' רוזנבאום שלום ! בתי בת ה-8 סובלת מדלקת עיניים שאובחנה ע"י מס' רב של רופאי עיניים כדלקת אלרגית (דלקת אביבית ). הדלקת החלה אצלה מגיל שנתיים והיא טופלה ע"י מגוון רחב של טיפות עיניים, בתחילה הטיפול היה אנטיביוטי ובעת שאובחנה הבעיה, החלה לקבל טיפול ב- f.m.l. ובמשחת עיניים בשם ultra-cortenol לתקופות קצובות עם הפסקה בין טיפול לטיפול, בתחילה הטיפול היה יעיל והיו לה הפוגות קלות בדלקת, אך עם הזמן ההשפעה פחתה. כעת נוצר מצב שעקב ריבוי הדלקות הפכה הלחמית לצבע עכור מאוד ואף צהבהב . האם ישנו טיפול תרופתי אחר למצב של דלקות אלרגיות ? האם יש סיכוי שעם הזמן צבע הלחמית יחזור ללבן שהיה או לפחות יתבהר יותר? האם כדאי לנסות "לתקוף" את הבעיה מהצד האלרגי שבה ? מה הסיכוי שדלקת זו תעבור עם הגיל ? אודה על תשובתך .

לקריאה נוספת והעמקה
28/10/2003 | 23:43 | מאת: ד"ר רוזנבאום

שלום אוסנת, כדאי לעבור לטיפול קבוע עם טיפות המכילות "כרומוגליקאט", כגון אופטיכרום או כרומאופטיק, ובמקביל לפנות למרפאת מומחים לאלרגיה לביצוע תבחיני עור ונסיון לגלות את הגורם הסביבתי. יש סיכוי שזה יעבור עם הגיל.

27/11/2003 | 00:09 | מאת: רמון

היי אוסנת לי יש את אותה הבעיה מעל 20 שנה ומניסיון אישי אני ממליץ לך לתת לה טיפות עיניים אופטיקרום שהיום לא נותנים את זה במכבי והתחליף שלה קרומולין זה לא פותר את הבעיה אבל זה מאוד עוזר שיש גירויים ולדאוג שהילדה תהיה בסביבה ללא אבק וידיים תמיד נקיות לי באופן אישי התברר לי שהאלרגיה שלי רק בעיניים ובעצם לגוף שלי אין לה אלרגיה לשום דבר ,אלרגיה שלי או דלקת אביבית לא משנה איזה שם נותנים לזה התבטא באלרגיה לעשן,שמש,חום גבוהה,או קור,וכמובן אבק וקרוב לתחילת האביב עד הסתיו הגירויים מעצבנים אם אני לא בחדר ממוזג .גם לי היתה כתם בלחמית שחשבתי שהיא לא כל כך יפה לכן עשיתי ניתוח והורדתי את הכתם אבל כמובן לבת שלך יש עוד הרבה זמן וכשתגדל תחילט אם היא מוכנה לעבור את הניתוח.לסיכום אני לא רופא ולמרות התופעות שרשמת שיש לבת שלך הן בדיוק התופעות שלי יש קחי את את העצה בערבון מוגבל . אם תרצי ליצור קשר תיצרי ישירות לכתובת המייל ואשמח לתת עוד טיפים קטנים. רמון

מנהל פורום אופטומטריה, משקפיים ועדשות מגע