גרד בעור

דיון מתוך פורום  רפואת עור ומין

31/12/2011 | 21:31 | מאת: ירדן

מזה כשנתיים אחי (בן 19) סובל מגירודים קשים בחלקי הגוף השונים הבאים לידי ביטוי לעיתים גם עם הופעת סימנים אדומים על העור (מעין שריטות או פסים). היה אצל כמה מומחים, וניסה גם רפואה בלתי קונבנציונאלית, אך ללא הצלחה. האם יש איזו בדיקה שכדאי לעשות? (הכדורים שנתנו לו עזרו לו והרגיעו אותו אבל כעבור כמה חודשים זה כבר לא עוזר בכלל=(. מה עושים? תודה

לקריאה נוספת והעמקה
01/01/2012 | 16:36 | מאת: טל

לתופעה קוראים אורטיקריה כולינרגית - מה שבטוח הוא שאין לה תרופה במסגרת רפואה קונבציונלית גם עם 10 מומחים. הסיכוי היחיד להבריא מהתופעה הוא ברפואה משלימה וככל הנראה שהגעת לכאלה שלא מבינים הרבה בתחום. תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור תגיעי לאתר מחלות עור ברמה עולמית. ושם תחפשי בתחום שנקרא >> אורטיקריה

01/01/2012 | 23:07 | מאת: ד"ר אכי פרידמן

האם נשקלה ביופסיה עורית בכדי לאבחן את הבעיה? ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com

02/01/2012 | 09:05 | מאת: ירדן

ראשית, תודה רבה על המענה. שנית, אשמח לדעת האם יש קשר לכליות אולי? בכל מקרה, אגיד לו שיבקש בצבא לעשות ביופסיה של העור. אני יודעת שאת כל הבדיקות אלרגיה ובדיקות דם שונות הוא עשה ולא מצאו לו פת רון פרט לכדורי אלרגיה שהשפעתם כבר נגמרה.

מנהל פורום רפואת עור ומין