נזלת כרונית לילד בן 6

דיון מתוך פורום  אף אוזן גרון ילדים

13/02/2013 | 13:10 | מאת: איילת

שלום רב, בני בן 6 , אסמטי עם אטופיק דרמטיטיס , כבר 3 חודשים עם נזלת כרונית ( שלדעתי גם גורמת לו להתקפות השיעוליםהתכופות , לדעתי אצלו אין נזלת= אין שיעולים=אין אסטמה ) במשך השנים היה לוקח כל פעם שהיה במצב כזה אינלציות ( בודיקורט וונטולין כדי לא להגיע לדלקות ראות ) התחלנו בירור : האלרגולוג עשה לו את הטסטים הראשוניים ( 5 או 6 דקירות ) ולא היתה שום תגובה , הוא נתן טיפול אנטי אלרגי אינטנסיבי לשבועיים ... וכלום - לא היה שום שיפור במצב הנזלת - לכן האלרגולוג טוען שהנזלת לא על בסיס אלרגי. אף אוזן גרון - נתן טיפול אנטיביוטי לחמישה ימים - ואכן היה שיפור ולמשך שבוע ימים מתום האנטיביוטיקה לא היתה נזלת , אולם , היא חזרה ובגדול... כמו כן עשינו צילום אנדנואידים - שיצא תקין - ללא ממצא חריג. מה עכשיו ? אולי נטורופטיה יכולה לעזור כאן ? אנא עיזרו מכיוון שכרגע הנזלת יוצרת אצלו גם בעיה חברתית קשה ( הילדים לא מוכנים לשחק איתו ) והוא גם לא יודע לקנח את האף... תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום איילת רצוי לבצע בדיקה סיבאופטית של האף. יתכן והרקע לנזלת הוא שקד שלישי פעיל (שלא מוכרחח להיות מוגדל וחוסם בכדי לייצר נזלת) או סינוסיטיס. לאחר הבדיקה ניתן להחליט על טיפול מתאים. בברכה ד"ר גורדין אחראי שירות אא"ג ילדים בי"ח רמב"ם טל לקביעת תורים 057-9955355 www.drgordin.co.il

17/02/2013 | 22:40 | מאת: ליאת

לבן שלי היה משהו דומה ואבחנו לו סינוסיטיס. כדאי לך לבדוק את זה כמה שיותר מהר. אם את באמת בעניין של טיפול טבעי אני יכולה להמליץ לך על סירופ שקוראים לו סמבוקיד שמאוד עזר לו עם הנזלת.

מנהל פורום אף אוזן גרון ילדים