בקשת ייעוץ בהפריה חוץ גופית וכל הפרוצדורה בזה

דיון מתוך פורום  אבחון טרום לידתי וייעוץ גנטי

14/06/2018 | 00:59 | מאת: בחור מפוחד

בן 26, יצאתי עם בחורה 4 חודשים וגילו אצלה איקס השביר. בגלל כל הפרוצדורה נפרדתי ממנה מהפחד מזה וכל העניין של ההפריה החוץ גופית והזמן לתורים והתהליך וכו'. כמובן שאם היינו מתחתנים זה היה אחרת. בכל זאת רציתי שוב לבדוק את זה...‏‎ הבנתי שזה תלוי אצלה בחזרות, ואם זה פחות מ60 זה לא מסוכן. וגם אם זה יותר ניתן לסדר את זה בהפרייה חוץ גופית. עכשיו לגבי זה אפשר לעשות את זה פעם אחת דרך משרד הבריאות ולשמור לפעמים אחרות? ללא עלות או כל פעם שרוצים משלמים עשרות אלפי שקלים? חוץ מזה אני אדם דתי ואיני יודע מה עושים בזמנים כאלו מבחינה הלכתית שזה גם מלחיץ אותי..אם יש לך מושג גם בזה אשמח לייעוץ.

לקריאה נוספת והעמקה

כולנו נשאים. חלקנו יודעים למה, וחלקנו לא - סביר להניח שגם אתה נשא למשהו... לגבי X שביר- הידיעה מאפשרת להימנע לחלוטין מילד חולה. או באמצעות טיפול הפריה ובדיקת העוברים טרם החזרתם או באמצעות הפריון ובבדיקת העובר תוך כדי. הסיכוי לילד חולה הוא כתלות במספר החזרות

17/06/2018 | 11:22 | מאת: הבחור המפוחד פחות

מספר החזרות שלה הוא 65(באחד לפחות), כמה אחוזים זה? ואם יש אפשרות שבהפרייה חוץ גופית ימצאו ביצית עם חזרות נמוכות מ60 בשני הX או שזה חייב לעלות רק במעט? ואם זה עולה במעט במשך הדורות תיהיה אפשרות להימנע מזה?

מנהלי פורום אבחון טרום לידתי וייעוץ גנטי