כאבים חזקים אחרי טיפול שורש

דיון מתוך פורום  טיפולי שורש

04/02/2019 | 09:25 | מאת: דן

שלום, לפני שבוע עשיתי טיפול שורש בשן טוחנת אחרונה למטה. היו לי כאבים חזקים והרופא אמר שיש סדקים בכותרת ושאולי מזה הכאבים. הוא המליץ לעשות טיפול שורש בטענה שהסדקים יכולים להמשיך ולהיכנס פנימה לשורשים. חודש לפני עשיתי טיפול שורש בשן מעל כי היה בה נמק. יכול להיות שהכאבים למטה הקרינו מהשן למעלה שעוד כאבה? הרופא טען שאין קשר וכל שן זה בנפרד. יש לי עדיין כאבים מאוד חזקים מהשן למטה אחרי הטיפול שורש, כואב לי במיוחד בשכיבה כשאני ישן, אני מרגיש את הכאבים ולא מצליח לישון וגם בלי קשר זה כואב. מה עושים? רופא אחר הציע לי לעשות צילום cbct ולראות אם התפספס שם משהו. האם לעשות? אם יחלפו שבועיים ועדיין יכאב לי מה לעשות?

לקריאה נוספת והעמקה

הי דן שבוע של כאבים אחרי טיפול זה לא דבר נדיר. בדרך כלל משככי כאבים פותרים את הבעיה. מה שמטריד בסיפור שלך זה שהכאב מתאפיין בשכיבה ומונע ממך שינה. הייתי מחכה עוד כמה ימים ואם אין הטבה מתיעצת עם מומחה. הבדיקה צריכה לתת תשובה לשאלה האם ה סדק העמיק ויש לעקור את השן, האם יש בעיה בטיפול עצמו, האם ישנה שן נוספת שדורשת טיפול. כחלק מהבירור בהחלט הייתי שוקלת cbct הרבה בריאות ד"ר אילנה דבורקין קינן

05/02/2019 | 10:49 | מאת: דן

שלום, עשיתי cbct רק לשן הזאת והרופא אמר שהוא לא רואה דבר והטיפול בסדר. הוא הציע אם ארצה שהוא יעשה חידוש אבל הוא לא יודע אם זה יפתור את הכאבים. האם לעשות חידוש? מבחינתו זה לעשות את אותו טיפול מחדש ויכול להיות שהכאבים יחזרו. האם לעשות את החידוש אצל רופא אחר? אולי הוא פספס משהו? כמה זמן אני אמור לחכות עם הכאבים? יש רגעים שבא לי לעקור אותה מרוב כאבים אבל אני לא רוצה לאבד שן אבל קשה לי גם לחיות עם כאבים הרבה זמן עם הרבה משככים שגם לא בריאים. מה עושים?

מנהל פורום טיפולי שורש