שיניים אחרי טיפול שורש

דיון מתוך פורום  טיפולי שורש

02/06/2016 | 07:31 | מאת: אביה

היי, בספטמבר האחרון עשיתי טיפול שורש בשן 26 ובנובמבר האחרון טיפול שורש בשן 27. הכאבים הגדולים שהיו בשן לפני הטיפול בלי ספק עברו אבל בזמן האחרון כשאני לועסת בצד שמאל כוטב לי שוב. אתמול הלכתי לרופא והוא אמר שבאמת משהו שם נשבר (לא כל כך הבנתי אותו). מסתבר שאני שוחקת שיניים. אז הוא עשה לי מדידות לסד לילה ואמר לי לבוא שבוע הבא לקחת את הסד ועוד חודשיים לבוא לביקורת בשיניים האלו. היום יותר כואב לי בשיניים האלה, אולי בגלל שהוא לחץ על החניכיים אתמול בבדיקה אני לא יודעת.. השאלה אם יש טעם לחזור אליו ולאמר לו. או שלחכות חודשיים כמו שהוא הציע (היום יש החמרה בכאב). שאלה שניה במידה ובאמת עוד חודשיים יגלו בעיה מה הטיפול?

לקריאה נוספת והעמקה

אביה שלום לא לגמרי ברור לי מה נשבר שם. אם זה חלק קטן מהכותרת הכאב אמור לעבור תוך ימים ספורים . מצד שני, יכול להיות שסדקת את אחת השיניים, ואז הכאב יתמיד ויחייב טיפול נוסף מלבד התקנת סד לילה לרגישות בלעיסה יכולות להיות מספר סיבות . במקרה שלך הבעיה יכולה לנבוע: 1) מדחיסת מזון לתוך החניכיים בגלל מרווח לא תקין בין השיניים( אולי כי משהו נשבר שם) 2)בעיה באחד מטיפולי השורש שתדרוש חידוש טיפול שורש 3) סדק בשורש שיחייב עקירה( שכיח אצל ברוקסיסטים- אנשים ששוחקים) הייתי מחכה עוד יום יומיים(בהנחה שהכאב נסבל), כדי לשלול את ההנחה שהכאב נובע מהמידות ותעזרי בשטיפות פה. במידה והכאב לא עובר תחזרי אל הרופא ותשקלי יעוץ אצל מומחה הרבה בריאות ד"ר דבורקין

04/06/2016 | 21:34 | מאת: אביה

כתבת שסדק שכיח אצל שוחקים. האם סד יפתור את הבעיה? הכאב היום ואתמול יותר קל ואני יכולה להסתדר איתו. כלומר הוא בא בזמן לעיסה וגם לפעמים באופן ספונטני אבל רוב הזמן לא כואב. וגם כשכואב זה לא נורא. אבל שמתי לב שהחניכיים שמחזיקות את השיניים מהבפנים של הפה קצת נפוחות. אבל שוב עם כאב שהוא באמת נסבל. האם לדעתך מהווה בעיה? תודה רבה!

מנהל פורום טיפולי שורש