ביוץ שמתעכב וזקיק מאותגר...
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 34, עם מחזור סדיר בד"כ באורך של כ-28 יום, פרופיל הורמונלי תקין וצילום רחם תקין, מנסה להכנס להריון ראשון. עברתי שתי הזרעות על בסיס טבעי (רק עם תזמון אוביטרל) ושתי הזרעות עם זריקות פיורגון+אוביטרל. בארבע ההזרעות הביוץ שלי היה סדיר וההזרעה בוצעה ביום 15-17 למחזור. החודש אני ללא הורמונים עקב אילוצים אישיים, תוכננה הזרעה על בסיס טבעי אלא שהיום יום 20 למחזור והביוץ לא נראה באופק - יש זקיק אחד מסכן בגודל 16, אסטרדיול 240, LH 14... מה יכולה להיות הסיבה לשיבוש כזה, האם זה קשור לטיפול ההורמונלי בחודשים הקודמים?? האם כדאי בכלל להמשיך במעקב ולנסות לבצע הזרעה, במידה ויהיה ביוץ, או שזקיק שגדל כל כך לאט ממילא לא יניב הריון תקין? ובמידה ולא יהיה ביוץ, מה עושים - מתי אקבל מחזור, אם בכלל?
יתכן והאיחור קשור לטיפול ההורמונלי בחודשים הקודמים. גם זקיק שצומח לאט יכול להכיל ביצית תקינה.